perjantai 25. kesäkuuta 2010

'Cause I've always wanted this and It's not a dream anymore, it's worth fighting for

Hei taas kaikille, edellisestä päivityksestä on jo aikaa, joten voisin taas kuulumisia jakaa! Vaikka vielä ei lukijoita varmasti ole, koska en ole saanut aikaseksi antaa tätä osotetta ihmisille..

Mutta siis asiat ovat edistyneet paljon viime kerrasta!
Juuri tänää haimme postista Rotary takin, jonka hihat ovat valitettavasti liian lyhyet (vaikkakin ne ovat pisimmät mahdolliset) ja se vähän harmittaa. Mutta katsotaan voiko niille tehdä jotain, ja jos ei niin ei se haittaa jos ne jää vähän lyhyiksi.
Lennot on varattu, viisumi on hyväksytty ja jännitys tiivistyy. Olen myös aloittanut kirjaamaan ylös tavaroita mitä pitää ottaa mukaan, lista on jo nyt n. 3 sivua..
Paljon pieniä juttuja on kyllä vielä hoitamatta, esim tuliaisten ostaminen, pinssien väsääminen (jos jaksaa) ja käyntikorttien tekeminen.

Muuten olen todella innoissani lähdön lähestymisestä, ja vihdoin se alkaa iskostua mieleen että olen todella lähdössä toiselle puolelle maaailmaa vuodeksi. Ja se tunne on ihana!

Hyvää kesää (ja juhannusta) muuten kaikille, mulla on tähän mennessä ollut tosi mukava loma, paljon stadissa hengailua, jalkapalloa (Go España!) ja vaihtarihehkutusta.

2 kommenttia:

  1. Jeeei säki pidät blogia! Ihanaa löytää jonku muunki Kanada vaihtarin blogi;D

    VastaaPoista
  2. Moii! :) Löysin blogis tuolta vaihtarifoorumilta, oon halunnuki jonku Kanadaa menevä vaihtari bongata, koska se oli yks mun vaihtoehdoist alunperin! Jään tänne kans seurailee ja kommentoimaa koska on nii kiva saada kommenttei ja sillai kans tutustuu toisii. Toivottavast sun vuos menee tositosi hyvin! :)

    VastaaPoista